En vanlig jävla Svensson

Nu ska jag nog pallra mig ner till Marie. Dels för att lämna Saga och förhoppningsvis få en eller två koppar kaffe innan jag ska fara till jobbet. Vet inte om jag är lite halv förkyld eller vad de är. Men kroppen hänger inte med mig riktigt. Vi får hoppas på att kaffet hjälper. En annan sak jag tänkt på är att de är så tråkigt en del saker. Från min sida så tycker jag det är fruktansvärt tråkigt att leva ett vanligt jävla Svensson liv. Jag vill resa, festa, skratta, umgås, lyxa till de för mig själv, shoppa nya kläder varje dag, dricka massa kaffe, sola, bada, slippa allt förbannat ansvar och bara vara. Vilken jävla underbar dröm..

Kommentarer
Postat av: MAMMA . JESSICA

Ja du jag skulle också bara vilja lyxa till det, åka till London elle nåt och bara få va för sig själv, festa och dricka spriten!! Sen så klart en massa ny klädköp, och helt ekonomisk oberoende ska man va :)

2008-07-16 @ 14:12:00
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0