Enorma valpögon

Saga sitter brevid mig och kollar på mig som om hon vore helt bortglömd. Men icke. Tidigare ikväll så tog vi en promenad ner till Marie och Bettan. Sen var de lek som gällde. Och tro de eller ej, men ett tag så var de Saga som var trött och inte Bettan. Inte alltid de händer vill jag lova. Tjockisen Marie hade blivit ännu tjockare. Hon hade också massa nya bebiskläder som jag såklart var tvungen att kika på. Sååååå himla mysigt. Marie skjutsade hem mig den långa vägen, som annars skulle ta ca 3 minuter att gå. Tack så mycket för de sunshine!

Ännu en gång har jag hamnat här efter en kvällsfika med Joakim. Jag är faktiskt skapligt trött, men tyvärr är de alldeles för tidigt för mig att gå och lägga mig. Seriöst så blir jag helt död på morgonen om jag har sovit för länge, om jag inte vaknar av mig själv förstås. Aja, nog om de. Joakim sitter och ropar på mig ca 1 meter ifrån mig och vill att jag ska kolla på tv. Men vrider jag på mig så bryter jag seriöst nacken och det  har jag ingen lust med direkt. Så jag antar att de är lika bra att pallra sig iväg till soffan och fördriva lite tid där, innan jag tycker att det är dax att gå och lägga sig. PUSS OCH GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0