I morgon rullar pengarna in!

Kom precis och tänka på att det är den 27:e på söndag. Vilken innebär att i morgon, den 25:e, så rullar lönen in. En annan sak som är helt underbart bra, är att jag får ca 2000:- mer, än vad jag trodde att jag skulle få. Då blir man ju som en strålande sol och ännu mer i shopping tagen. Jag är ju ledig i helgen, så kanske det blir en tripp in till stan eller Sundsvall? Antagligen blir det ju inte alls som jag vill, men jag kanske får ta till med hårdhandskarna och tvinga med min sambo. Fast, han är dock inte den som jag helst vill ha med mig då jag ska shoppa. Han är himla tråkig då det gäller det iallafall. I värsta fall, får jag väl shoppa all alone. Vilket inte heller är så himla kul. Aja, det märks väl om jag klarar av att övertala någon liten stackars människa att haka på.

Klockan är nu halv två, och jag ska börja göra mig klar strax. Tror att jag ska ta mig en kall dusch innan också. Det är faktiskt fruktansvärt kvavt. Men ingen sol, så långt mitt öga når. Ehm, jag tänkte på en annan sak också. Att eftersom jag har världens bästa pappa, så kanske han kan ge mig en liten peng så att jag kanske kommer till Spanien trots allt. Det vore ju bara så himla bra. Me and gullet i Las palmas, so lovley. Domingo får trycka in lite spanska i min skalle bara, så blir det perfekt. Nej, duschen och sen garderobsbekymmer. Hörs ikväll, folket!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Fy fan jag vill oxa tjana bra med pengar! Nar jag kommer hem sa kan jag gora dig sallskap och storshoppa! Maste fa ihop lite pengar forst oxa. :) Klart jag leker rovare. Det som hander har stannar har. :p i vissa mangder iaf. Haha. Pussn pa rumpestumpen

2008-07-25 @ 07:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0