Jag kanske skulle ta och vara lite vuxen

Ja, jag måste nog vara de. Har ingenting som är ätbart i kylskåpet, så ICA here I come. Men först ska jag fara ner till Marie och få i mig en kopp kaffe och surra av mig lite grann. Är ju så himla tyst här hemma när gullet är borta. Förhoppningsvis så kommer han hem ikväll, annars blir de i morgon. Syster ringde för ett tag sen, och kollade om jag kunde pallra mig in till Sollefteå i morgon. Det passar mig ganska bra, för då kan jag kuta in på systemet där och köpa lite findricka som jag kan smutta på till någon god mat i morgon. Nått förslag på ett gott vittvin någon?

Kommentarer
Postat av: Marie

Guntrum, black tower, rhine lady.....

2008-07-17 @ 17:01:19
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0