Kan man verkligen längta bort såhär mycket?

För att ta död på lite av min tråkiga tid. Så sitter jag och laddar in massa bilder som jag ska skicka iväg så att jag får kort som jag kan klistra in i mitt album. Såklart hittade jag bilder från Kreta -07 i en mapp jag ha på extrafilm.se. Alltså, hur kan man längta tillbaka så grymt mycket? Jag vet inte hur mycket jag skulle kunna ge för att få åka dit igen. Hur fint hotell som helst, sol varenda dag, små söta butiker överallt, god mat, billig sprit och massa dans. Det är då livet är en fest



Kommentarer
Postat av: Linda

haha, vad gullig du var på den där bilden! :P

2008-07-23 @ 22:11:34
URL: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0