Knapra kaka

Det är exakt vad jag gör just nu. Dock inte något som jag bakat själv denna gång. Väntar på att kaffet ska bli klart så att man kan ta ännu en kopp idag. Jag och Saga tog sovmorgon i morse. Sen efter en liten stund for vi till Marie så Saga fick leka och springa av sig med Bettan. Som vanligt så är det ju alltid lika trevligt att sitta och snacka strunt och dricka kaffe med the one and only Marie. Men plikten kallar ju, och hon skulle fara och jobba. Hade ingen lust att fara hem på en gång, så jag drog till Mia och hejjade. Sen kom också Elin, som annars hänger i stora hålan Stockholm, med sin bebis mage. Så sött. Nästan så att man själv blir sugen. Två bebis magar idag. Först Maries och sen Elins. Nej, för min del får bebis vänta ett tag framöver. Har ju Saga som är min lilla bebis. Tänka sig att hon snart är fem månader. Attans, va tiden går fort. Nu ska jag leka lite med Photoshop, sen ska jag fundera vad de blir för mat i detta hus idag.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0