Nyduschad och nynoppad

Mitt humör har inte varit de bästa idag heller. Jag tog mig en varm dusch i hopp om att de skulle bli bättre. Men jag vet inte? Jag tror fortfarande att mitt humör är på samma nivå som innan. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte själv. Tog iallafall och noppade mina ögonbryn efter duschen, vilket verkligen behövdes. Så det är iallafall en sak som känns bra. Man har liksom fått de gjort för ett tag framöver iallafall. Väntar på att Jocke ska komma hem, så vi kanske ska fastna med ögonen framför en film eller nått. Om det inte blir för sent förstås. I morgon jobbar jag 15.30-20.30. Just den turen tycker jag inte är direkt jobbig. Iallafall inte inne på Brunis. Så vi får hoppas på att det går bra. Nu ska jag gå till garderoben och rota fram några myskläder. Mina UCLA mjukisar har försvunnit, och jag håller på att bli galen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska så skit just nu. M åker ikväll till Ösund och blir tills efter yran.. så nu flyger man solo i två veckor. känns skitlänge. hur är det med dig min vän?

2008-07-23 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0