Sjuk(t)

Jag är helt slut! Inte för att den här helgen har varit jobbig fysiskt, men psykiskt. Huua. Det känns riktigt tungt att veta att man ska tillbaka redan i morgon och jobba hela dagen. Men skönt som tusan när man väl gjort dagen klar. Knas lite här och där har de varit på jobbet idag. Massa som är sjuka och "sjuka". Konstigt bara att dom som är "sjuka", kan supa och kuta runt med kompisar. Måste vara fruktansvärt att vara så himla sjuk. Undra om jag också har ont någonstans? Ena ögat kanske eller lilltån, eller kanske till och med har ont i hårbotten? Ja, få fundera riktigt tills i morgon, så kanske jag ringer strax innan kl 7 och säger att jag är sjuk. Så att dom andra verkligen få slita arslet av sig och vara kort personal. Näe, sjukt dålig stil tycker jag! - Kanske där de sjuka kommer in i bilden, for real?

Nu är de sängen, eller strax. Först lite mys med mina gullisar som ligger i soffan och mojsar. Go´natt

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är det! Man tyckte det var jobbigt där förut, men nu är det alldeles för lugnt. Suck. Att man aldrig kan vara nöjd :P



Men jaa. Idag är det du och jag! Hoppas tanterna är snälla nu bara :D

2008-07-14 @ 06:35:13
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja du tror inte du mår lite illa då?;-) Tur att vissa vet hur man beter sig mot arbetskolegor.:-)

2008-07-14 @ 12:56:09
URL: http://katarinajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0