Skavsår i arslet

Känns nästan som att det inte är så långt tills jag får de. Har suttit och grejjat med en header till Marie. Men jag klarar inte av att sitta mera nu. Så jag gjorde en snabb header som jag la in nu. Den "riktiga" får hon när jag gjort den klar helt enkelt. -Hoppas det är lungt stumpan. Det slog mig nu, att jag har ju faktiskt inte ens gjort klar min egen heller. Aja.

Tror att jag ska gå och lägga mig nu faktiskt. Jobbar ju i morgon. Visst, jag börjar inte förrän 15.30. Men jag vill inte vända på dygnet helt och hållet. Blir så jobbigt då jag börjar från morgon. Åh, att det är så himla tråkigt att gå och lägga sig i en tom säng. Fast det är klar, har ju haft gullet brevid mig i snart 3 år. Så man har väl vant sig. Vi hörs i morgon, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0