Värk i fötterna och REA shopping

Nu har jag kommit hem! Äntligen kanske man ska säga? Efter några timmars vandrande i Sundsvall så fick jag förbannat ont i fötterna utav mina Björn Borg skor. Så, jag kan ju redan nu säga att de är ajöken med dom skorna! En himla massa rea var de överallt idag, så de gjorde inte så ont i plånkan denna shoppingdag. Jag köpte ett par nya jeans, 3 t-shirts, 2 linnen, en klänning, lite smink, hårgrejer och en body lotion om verkligen luktade gott. Letade över hela Sundsvall/Birsta efter ett par skor, men jag hittade inga som föll mig i smaken. Skulle också leta en klänning som jag hade tänkt ha på bröllopet, men de hittade jag inte heller. Så innan de är dax för bröllop så måste jag hitta en. Visst, jag köpte en klänning idag. Men den passar inte direkt till ett sånt tillfälle om jag säger så.

Hett som ett helvete är de här i lägenheten nu. Eftersom solen ligger på från 12 till, ja jag vet inte. Än är den ju framme. Så jag har tänkt mig att ta mig en kall dusch, bara jag har skjutsat Joakim till gymmet. TJING!

Kommentarer
Postat av: Micca

Du kan ju gå in å kika på stylebystars.se :)

Dom har skit fina klänningar :)

2008-07-29 @ 15:29:17
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0