Crusing-08

Egentligen har man inte roligare än vad man gör det till. Men med rätt sällskap, vad kan då gå fel? Jag hade det jävligt roligt igår. Träffade massa folk, som man såklart inte träffat på jag vet inte hur länge. Tjatte hade sin svensexa igår, och alla pojkarna i den högen var dyngrak. Och, mina underbaringar ifrån Umeå var också där. Vilket jag inte hade en aning om, så kvällen var helt perfekt. Ingen regn heller för den delen. Nej, fyfan va kul.

Idag mår jag bra, inte de minsta dålig. Jag och Sara ska ta och fixa undan här hemma lite. Sen ska vi pallra oss mot Bispgården. Saga och Jocke sov hos mamma i natt. Jocke stackarn är så himla förkyld, så jag hoppas att han är bättre idag då han har fått vilat sig lite. I natt ska jag jobba, är inte direkt på hugget. Men, det få gå.

Städadax nu, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0