En het dag i Sundsvall/IKEA

Eller så jävla hett var det inte inne på alla affärer. Men i bilen. Har i och för sig AC i bilen, men det kokar liksom ändå i bilen. Usch, va varmt de var. Vaknade vid halv 9 idag, duschade och gjorde oss klara, sen åkte jag och gullet och hämtade Mia. Den lilla stackarn hade jobbat hela natten, men jag drog med henne iallafall. Sen mot Bgården och lämnade av Saga där, så hon slapp hänga med oss. På väg mot Sundsvall så insåg vi va jävla varmt det var, och jag tror att alla innerst inne ångrade sig att vi bestämt detta. Fast, det var nog mest jag som tvingade med alla. Aja. Sen plockade vi upp Dan på vägen. Släppte av Jocke och Dan på stan, sen drog jag och Mia till Birsta/IKEA. Handlade två shorts, två linnen, en klänning (typ), lite smink, halsband, skor och hårfärg. Så nu när vi kom hem, så har Mia hållit på att färga mitt hår. Men hon är så himla trött, så jag hoppas resultatet blir bra nu.

Ska kanske gå och tjuvkika på de?
Bjuppar på lite biler ifrån idag iallafall.



Kommentarer
Postat av: Mia

Najs att jag visar BH:n..HAHA!

2008-06-05 @ 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0