En jävla massa bus

Jag och Saga har varit ute i ja, ungefär 45 minuter. Tränade henne lite grann, sen vart de en massa bus. Vi gick en sväng i skogen, och tusan va hon tyckte de var kul. Såklart så fick hon springa lös. Och de bästa är att hon kommer då jag ropar. Duktig tjej, eller hur?

Om jag inte tar fel, så är hon snart 4 månader. Orkar nämligen inte hålla på och ränka ut de just nu. Men jag skulle iallafall inte klara mig utan denna underbara varelse. Tror också att hon har lite överskottsenergi just nu. Kutar runt som, jag vet inte vad. Men så länge hon inte ha sönder nånting så är det lungt.

Nu ska iallafall jag dricka vatten och skicka efter lite kort.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0