Full magsäck

Kan man ju lungt säga. Så jävla mätt. Usch, inge kul. Då jag var klar hos mamma så for jag hem. Fick också pengar av pappa så jag och Jocke kunde dra och köpa mat. - Tack pappa!
Så, nu är jag alltså proppmätt och ångrar så fruktansvärt att jag ens åt. Men, äta bör man. Medans vi väntade på käk, så for vi och hyrde en film. Det är ibland jäkligt segt att hyra film. Man står bara och kollar runt, på exakt alla filmer och inget intressant hittar man. Efter en liten stund vart vi båda less, så vi bara tog en. Den heter LEO, och har ingen aning om vad de är. Men den var tydligen svensk. Få väl se hur den är.

I morgon är jag leeeeedig. Skönt som fan. Men vet inte vad jag ska göra, mindre kul. Shit, på torsdag fyller jag 20. Jag har åldersnojja. Det är hemskt vad tiden rinner iväg alltså..

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så himla mycke sötare babe.. ;)

2008-06-01 @ 21:28:51
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0