I brist på annat.

Förlåt, men jag hade så tråkigt..

Ditt namn? Petra Tjärnkvist
Hur svarar du i mobilen? Lite olika, men oftast bara hallå.
Vem ringde du senast? Gullet
Sov du ensam inatt? Nån timme, sen kom gullet.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan? Tuggade tuggumi
Det sista du sa högt? SAGA!
Det senaste någon sa till dig? "Ring mig sen"
Det senaste du åt? Snoddas hos syster
Vad är det för färg på din ytterdörr? Eh, typ brun
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej 
Drömmer du mardrömmar? Det händer
Humör just nu? Seg i skallen
Favoritgodis? Nu toppar polly listan
Sommarplaner? Vill göra massor
Hur många kuddar sover du med? 2 
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Har du dåligt morgonhumör? Absolut

Är du kittlig? Men jaa, usch.
Snarkar du? Nej, ingen som sagt det iallafall
Stjärntecken? Tvilling
Längtar du mest efter just nu? Att få åka boooort
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? MIN MORFAR!
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Eh?
Saknar du någon nu? Ja 
Snus eller cigaretter? Snus all day long, och ciggistar då jag halsar bärs 
Vill du ha barn? Jajjemen
Längtar du till din nästa födelsedag?  Nej, faktiskt inte
Är du blyg? Ibland så
Har du spytt i någons knä? Det tror jag väl inte
Syskon och deras ålder? Stora syster 33, och så Mia såklart 20  
Senaste skola? Wargentinskolan 
Är du en gottegris? Tyvärr
Är du modig? Ja, helvete
När drack du öl senast? I måndags?
Vad har du för planer till helgen? Mys med gullet
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 är perrfffa
Är du sugen på något nu? NEJ!
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Händer väl
Vem får en kram? Den som vill, brukar få.
Vem får en puss? JOCKE!
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit, cider, vin OCH öl
Kan du baka bullar? Yeeejh!  
Katt eller råtta? Jag klarar mig
Hund eller katt? Hund
Födelseår? 1988
Senast kramat? Saga 
Senast pussat? Jocke 
Spelar du något instrument? Nix
Dina första tankar när du vaknar? Åh, redan..
Är du hungrig? Men nej
Vart befinner du dig just nu? Hemma 
Biter du på naglarna? Nix
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Eh, svarta va dom visst

Är du bra på? Så jävla mycket 
Har du några husdjur? Min Saga
Vem vet mest om dig? Sääära 
Rädd för? Ormar!
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Eh, ingen aning.  
Har du någon vän du känt i 10 år? Japp 
Har du körkort? YES!
Pepsi eller Coca cola? Coca cola .
McDonalds el. Burger King? Donken 
Sjunger du? Mmh
Vad har du för skostorlek? 36/37
Vill du gifta dig? Jag tror de.
Är du en hälsogeek? Nej, mer en sån som säger "På måndag börjar jag!"
Kommer du överens med dina föräldrar? Mest med pappa
Din hårfärg? Mörkbrunt
Skorna du hade på dig idag? Ett par vita klackissar, sen ett par Lacost pjuks! 
Grönan eller Liseberg? Vill på Liseberg
Vad sover du i? Linne och trosor
Kläder du hade på dig idag? Tunika och leggings
Favoritfärg på kläder? Olika 
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En jävla massa
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? För mycket kanske
Tatueringar du har? En på handleden, och snart blir de en på ryggen
Piercingar du har? Öronen, ögonbrynet och överläppen
Har du glasögon? Ja, faktiskt.
Hur ser din plånbok ut? Den är tom. 
Din perfekta Pizza? Vill inte tänka på de just nu..
Randigt, rutigt eller blommigt? Prickigt då?
Favoritårstid? Sommar of course
Favoritdjur? Min Saga är bäst
Favoritparfym? Finns ju så många
När ska du festa nästa gång? Midsommar blir röjj! 
Vad köpte du senast? Snus
Hur mycket pengar har du? För lite för att kunna göra allt jag vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0