I´m back

Har inte skrivit på nån dag nu. Men nu är jag tillbaka. Ska dra en snabb uppdatering, eftersom att jag skulle skriva mer i Torsdags, men då hade jag faktiskt inte tid. Jaja

Torsdag: Fyllde alltså år. Kom hit lite folk och fikade och surrade strunt. Fick lite presenter som innehöll kläder, pengar, presentkort osv. Sen hade jag ju faktiskt fått en bil av min käre far också. Så jag var nöjd och glad. Senare på kvällen så vart det lite findrickning nere vid vattnet. Grymt härligt att bara sitta där. Satt där flera timmar. Vet inte riktigt vilken tid jag och Jocke pallrade oss hem. Saga var såklart också med, och hon var helt slut när vi kom hem. Fick springa lös och hittade en massa nya roliga saker. Det enda som sög var att jag tappade bort min snus dosa, helt ny öppnad.

Fredag: Till att börja med så var det ju en röd dag. Vilket suger. För allting blir fel i skallen då. Men iallafall, så vaknade vi i skaplig tid. Sen gick jag, Jocke och Saga ut. Vi köpte glass, isglass såklart. Hett som bara fan.  Sen träffade vi Tony och så bestämmde vi att vi skulle dra upp till han för att grilla och lite drickning. For upp dit vid 15, nångång kanske. Och eftersom att jag körde så fick ju jag såklart vara nykter. Vi käkade och surrade, lyssnade på Tony och ja, hade trevligt. Kom väl inte därifrån förrän vid 1 kanske. Och det var faktiskt skönt att komma hem. Var ganska trött på att höra "så du slipper undra liksom". Hah, ja. kul kul.

Det var en snabb uppdatering om läget. Idag vet jag inte vad som händer. Men den som lever få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0