Jag är populär i sommar!

Tyvärr är jag det av mygg. Jag vet inte hur många myggbett jag har fått hittills. Det kliar över hela kroppen, och jag vägrar klia för jag vill inte ha massa sår överallt. Visst, några bett har jag inte kunnat motstå att klia sönder. Aja, nog om det.
Har hittills inte hänt speciellt mycket idag. Som jag skrev tidigare var jag och fikade med mamma och Renée. Cafe latte, mumms! Sen for jag hem, och eftersom att jag inte städat på, en vecka? Såg det såklart ut som fanken. Tur att Jocke tog lite disk innan han åkte, för annars hade jag fått damp.

Ska strax hoppa in i duschen hade jag tänkt. Sen ska jag pallra mig iväg och kika på fotboll. Håll tummarna för Sverige ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0