Natti natt

Klockan börjar bli lite halv, lagomt mycket nu. Eftersom att jag ska upp vid 6, så är det lika bra att snart ta och vandra till sängen. Hör hur folket här utan för sitter och sjunger, skrattar och surrar allmänt skit. Och jag vill också. Jag jobbar jämt då det är nånting, eller ja, då de händer nått helt enkelt. Speciellt då man bor i en liten håla som denna så måste man ta vara på alla tillfällen. Och då menar jag inte en fest i en sunkig liten lägenhet, för de räknas inte.

Jag hoppas Jocke börjar frysa snart så att han pallra sig in och ge mig en god natt puss. Annars får han för tusan väcka mig och ge mig den. Somnar liksom lättare då jag har han i närheten. Saga verkar tydligen hur pigg som helst nu och vill leka. Men nej du lillgris, skyll dig själv som sovit hela dan. Hör nu också att magen kurrar efter nånting. Fick paj på jobbet idag, och det var jätte gott. Men jag åt inge mycket, för jag trodde att de skulle finnas nått gott åt mig då jag kom hem. Men han sitter som sagt fortfarande ute och surrar. Och jag då? Jag får sitta här alldeles ensam och hungrig. Nej, jag har ingen ork att göra nånting att äta, så ni behöver inte fråga.

Äh, sängen väntar och jag vill inte jobba i morgon. Slutar halv 5 och sen ska jag dricka alkohol i en ganska så lagomt, men lite för stor mängd hade jag tänkt. Night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0