Nu ska jag städa!

Men innan det kan jag ju skriva några rader om vad fan jag gjort idag. Det började med att jag vaknade vid halv 5 i morse, av att gullet ringde och väckte mig. Han frågade om jag kunde hämta honom, och snäll som jag är så gjorde jag de. För att jag visste att jag vid nått tillfälle hade sagt åt honom att jag kunde de. Sen fort hem till sängen igen, och somnade om så jäkla skönt. Vet inte riktigt när jag pallrade mig ur sängen, men så viktigt är ju inte de.
Hade så fruktansvärt tråkigt, sen frågade jag Mia om hon ville haka på till Sollefteå för att kika lite. Dit bar de iväg och jag lämnade av Saga hos syster en stund, så att hon fick leka av sig med Malte.

Mia och jag kutade runt på stan en sväng, men hittade inget speciellt kul. Sen gick vi såklart på systemet. På nått sätt känner man sig så stor när man går runt och äntligen kan köpa själv. Yeejh! Efter de slängde vi i oss kebab, of course. Jag får alltid sån jävla ångest då jag äter onyttig mat, så jag bara vill spy. Kanske lika bra att börja leva på ett salladsblad om dagen? Njae, nu tog jag väl i.

Sitter iallafall hemma nu. Har varit uppe en sväng hos Markus och surrat med Jocke. Är inte direkt trött nu heller, så jag funderar faktiskt på att städa lite. Nåja, så stökigt är det inte. Men jag känner att jag vill att de ska lukta gott och kännas fräscht. I helgen ska eventuellt jag och Jocke fara till stugan och isolera oss från omvärlden. Känns faktiskt behövt. Lika bra att kanske börja greja nu innan jag ångrar mig. Men först tror jag att jag ska ringa Mia och höra hur det går för henne på jobbet. Hörs om ett tag, darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0