Redan måndag

Tänk va helgerna går fort. Utan att man egentligen gör nånting speciellt. Eh, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Så jag slänger upp en sån här "har-inget-att-göra-men-vill-få-tiden-att-gå-lista".

Vad vet du om din pojkvän?

Namn: Nils Joakim Holmberg
Ögonfärg: Blå/grå/grön
Födelsedag: 8 juli
Klädstil: Lite halv skate
Hårfärg: Röd/brunt
Favoritfärg: Han har nog ingen speciell
Favoritmat: Kött
Har han färgat håret nån gång? Ja
Har han klippt sig någon gång? Ja
Har han piercat sig? Ja, han hade i tungan förut.
Dricker han? Jo
Röker han? Jo, ibland så
Vad heter gatan han bor på? Gata, och gata. Skalis bor vi på nu.
Vad har han för mobil? Min gamla Samsung
Vad vill han bli när han blir stor? Reseledare, Behandlingsassistent
Vad har han för färg i sitt rum? Vi bor tillsammans?
Har han någon/några systrar? Ja
Har han någon/några bröder? Ja
Vilken mat hatar han? Surströmming, thats for sure
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? Resa
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Han går inte i skola, eller jobbar.
Har han bråkat med nån någon gång? Ja
Vad brukar han göra på helgerna? Vara med mig, kompisar, ta nån öl.
Vad har han för musiksmak? Hiphop
Hur träffades ni? På bussen på väg in till Östersund
Vad påminner dig om honom? Alldeles för mycket saker
Vad var det första han sa till dig? Vet inte riktigt, men han bad mig massera honom iallafall
Vad var det första du sa till honom? Säkert nått bitchigt
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Allt möjligt
Är han beroende av något? MIG såklart!
Vad kallar du honom? Gullet, honey, Jocke
Vad kallar han dig? Bejb, älskling osv.
Idrottar han? Han styrketränar
Vad har ni gemensamt? Ganska mycket
Om du skulle ge honom en blomma när han fyller år, vilken blomma skulle det vara? En fet jävla ros
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? Korkad, MIN och söt
Gillar du honom? Nej, jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0