Segt datafreak

Verkar som om jag har blivit en riktig datanörd igen. Det känns tungt. Fast jag sitter absolut inte lika mycket som jag gjorde förut. För nått år sen kunde iallafall jag sitta i ja, jag vet inte hur många timmar. 9-10, i sträck. Helt sjukt egentligen. Undra vad man gjorde då?

Nu har Christian varit här och hälsat på lite grann. Han och Jocke gick ut en sväng, men antar att Jocke strax kommer tillbaka eftersom att Christian ska jobba. Jag har funderat ut en present tills Jocke fyller år. Har ju haft en del planer, men nu tror jag att jag inte kan hitta på nått bättre än de jag har planerat. Och, så kanske vi slår till och firar våran 3 årsdag också. Vore iallafall som en dröm. Även om det inte är spickat än, så längtar jag.

Undra om de blir åska? Min skalle värker..

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag tycker det känns som att åskan hänger i luften dagarna i ända nu för tiden. Vilken attans trevlig och badvänlig sommar vi fick :) Ha en bra dag!

2008-06-25 @ 10:17:02
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0