Tack för kaffet

Min eftermiddag har jag tillbringat hos Marie, Bettan och Micke. Marie bjöd på kaffe och kakor, och det tackar jag för. Bettan och Saga lekte, lekte och lekte. Så nu ligger Saga som en utslagen hjälte på gräsmattan här hemma hos mamma. Ska få lite mat här hemma, men jag var inte sugen på kött, så hon får göra korv och makaroner till mig istället.

Har också fått mina nya bilder idag, som jag skickat efter. Så jag hade tänkt att klippa och klistra lite grann i mitt fotoalbum.

C´ya later

jag saknar dig, älskling

Kommentarer
Postat av: Marie

Varsågod hjärtat. Tack för att du ordnade med mitt trollhår =)

2008-06-19 @ 18:17:43
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0