What a fuck

Kan man liksom säga ibland. Har fortfarande inte hittat nån skinnjacka. Fick också en kommentar om att det finns snygga i Sollefteå, jag har sett dom och det är inte riktigt den stilen jag vill ha + att jag vill sattsa på en mörkbrun, på grund av att min andra är svart. När jag kommer känna att "woow, I just love it", då slår jag till.
Har varit inne och kikat runt på Bluebox.se, och hittade några snygga krokar som jag hade tänkt passa i min hall och i badrummet. Sen har jag också suttit och kikat ut lite presenter till gullet som snart fyller hela 22 år. Åh, tänk att den lillfisen bara var 19 år när vi vart tillsammans. - You know I love you, honey.

Ska väl klicka runt här lite till, innan jag hittar på nånting annat kul. Yeejh. I morgon ska jag åtminstonne dricka 2 öl, så är det bara. Sen på lördag ska jag fan supa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0