Alldeles strax

Snart ska jag få åka hem och krypa ner brevid gullet. Och jag kan ju erkänna att jag är hur trött som helst. Ett antal skrattanfall har jag fått. Kunde verkligen inte sluta. Plus att man ska försöka att vara tyst så att man inte väcker någon. Hah, kul. Naae, nu kommer dom som ska lösa av oss snart. Hoppas dock att dom rappar på lite grann, för jag vill hem!

Ursäkta min dåliga humor. Ni kommer inte fatta ändå. Men jag bara måste. Så jädra kul.

BOOOOOOM! - "De var bara dörren som small"
Hahah, nej gott folk. Nu säger jag god natt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla i min blogg! Världens ROLIGASTE tävling, lovar lätt. ;) /Sara

2008-03-16 @ 16:26:57
URL: http://sarahaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0