Dagen börjar närma sig

,sitt slut. Jag har alldeles nyss tagit på mig myskläder efter en efterlängtad dusch. Ska strax kika om det är nånting bra på tv:n ikväll, vilket jag inte tror. Men hoppas kan man ju alltid. Beställde iallafall lite kläder, en del saker kommer dock inte förrän i April. Fast det är ju faktiskt inte så himla länge kvar. Oh, tänk.. snart är det sommar! Tänk att kunna gå barfota i gräset, vara ute i solen, äta glass, bada, dricka öl, skratta och bara ha det allmänt skönt. Det är grejer det!

Har förresten haft en mycket bad hair day, eller ska jag vara ärlig så har jag haft det i flera dagar nu. Tror att de börjar bli dax för att klippa sig. Fan, jag vill egentligen inte det, men jag måste nog bara börja inse att jag måste. Håret är slitet och ja, styggt. Tycker inte alls det är speciellt vackert. Man kanske ska ta att fixa en klipptid? Hmpf, kom just på att mina pengar kanske inte räcker till. Det är bara början av mars och ja, ibland är det inge kul.

Näe, tv:n väntar och sängen blir det nog om en stund. Så, tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Micca

De var år och dar sen ja åkte skoter med! Satt fint idag med andra ord! Kan tänka mig att du hellre hade velat vart ute istället för att jobba..

2008-03-05 @ 20:02:57
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0