Fantasilöst

Vart ingen film tittning. Jocke frågade Markus om han hade sett filmen som vi skulle se, och det hade han såklart. Och det var tydligen den sämsta han sett. Så, vi skippade den helt enkelt. "Så ska de låta" gick i repris, så vi kollade på det istället. När de var slut stack Jocke ner, tillbaka till sitt spelande förstås. Och automatiskt så hammnar jag här. Börjar faktiskt bli ganska lång tråkigt. För jag har direkt ingenting att skriva om. Snacka om fantasilös..

I morgon så funderar vi på att åka in till stan. Hem alltså. Det är ju liksom fortfarande vårat hem. Men det känns inge kul alls. Har ingen lust att vara där. Men jag saknar våran säng, våra saker, ja de mesta. Det enda problemet är väl att lägenheten ligger i Östersund. I och för sig, så blir det flytt snart. Okej, jag tycker det känns segt att flyttlasset går till Hammarstrand. Men det blir ju extra klirr i kassan för oss om vi flyttar dit. Sen vet man ju inte vart någonstans man hamnar sen? Tänker iallafall inte bo på Hammarn hur länge som hellst. Då kan jag lika gärna, ja, jag vet inte. Usch, för de. Hemska tanke.

Segt, segt, segt. Undra om man kanske ska ta och kika runt om man hittar några fina kläder som man kan beställa? Tycker att jag är värd nånting nytt i min garderob. Det är så trist att se alla gamla, trista trasor varje dag.

Någon som vet nån bra sida?

Kommentarer
Postat av: Micca

Vi skulle nog göra samma saker ^^, Fast ja skulle lägga till pengar till körkortet också! :P

2008-03-02 @ 13:39:44
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se
Postat av: Micca

Btw, om du inte vart inne på www.nelly.se så rekomenderar jag den sidan :) Finns mkt snyggt!

2008-03-02 @ 13:41:01
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0