Förbannat #%"¤¤!="#)!!!

Dagen vart så långt ifrån som jag hade tänkt mig den. Finns inte ord som kan beskriva riktigt hur det känns. Vill inte skriva om vad det är som hänt. För om jag ska vara ärlig förstår jag inte det riktigt själv. En massa jävla skitsnack som blir till en förbannat stor sak. En sak som kan göra så allt går åt helvete. Jag är arg, besviken och orolig. Idag hatar jag Östersund mer någonsin. Och det ska bli jävligt skönt att slippa den staden. Staden där alla bara snackar en jävla massa skit.

Sen så förstår jag inte hur fan en person, som jag aldrig tidigare har träffat och hoppas att jag aldrig mer få se, kan sitta och anklaga mig, efter att ha läs lite papper. Personen i fråga känner inte ens mig, vet inte vad jag har gjort eller gått igenom! Visst, det är hans jobb. Men att bara utegå ifrån papper på mig och skitsnack. Nej, far åt helvete säger jag bara!

Jag saknar min Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0