Håll i hatten

Kan man ju lätt säga att man är tvungen att göra. Guuuud, va det blåser. Som tur är så har jag varit inne hela dan, eller fram till halv 5 för att vara petig. Åkte sedan och hämtade gullet i Sollefteå, där han hade tillbringat dagen tillsammans med min syster. Det hade tydligen gått jättebra för dom idag. Hade varit mycket folk hela dan. Ska väl kanske ta och klämma in att dom var i slalombacken och skötte kiosken idag. Träffade också Olivia den fina en snabbis innan vi for tillbaka till B-gården.
 
Har nästan alldeles nyss duschat. Sitter nu här med blött hår, och har blött ner hela mitt linne. Lyckat.. Jag som trodde att jag hade torkat håret någorlunda bra. Ikväll blir det mys med gullet, eftersom att de inte riktigt vart något igår på grund av att jag verkligen var helt slut. Men idag är jag på topp! Laddad till tusen för att jobba i morgon också. Kanske beror det på att jag vet att jag är ledig sen några dagar?

Det är fortfarande inte klart hur jag och Jocke ska göra i helgen. Vi har lite besluts ångest. Varken jag eller han har någon lust att fara till stan. Känns som att man bara vill fara dit för att packa och sedan ta sitt pick och pack och dra därifrån. På Tisdag ska vi iallafall kika på några lägenheter. Ska ännu en gång tillägga att; - Nej, jag tänker inte stanna på Hammarn länge. Bara tills ekonomin är lagomt på topp!

Jag och gullet sitter också och funderar över vad vi ska hitta på för kul i helgen, för att fira våran 2 och ½ års-dag. Några som har något förslag?


Kommentarer
Postat av: Emilie

och ja och christian 4 år i dag firar vi:)

2008-03-07 @ 21:56:13
URL: http://williamsbmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0