Jag saknar dig

Usch, tänk vad jag tycker det är tråkigt att kliva upp på morgonen. Speciellt då det inte finns nånting kul att göra. Senare idag, kväll kanske till och med, så ska jag pallra mig in mot Östersund. Ska stanna till vid jobbet och sno med mig lite kartonger. Har en känsla av att jag och gullet komma behöva väldigt många. Det ska också bli en fet rensning av alla våra saker har jag bestämt. Det finns ju trots allt hur mycket som helst som man inte har den minsta lilla aning om att man har. Stannar nog bara en eller två dagar i stan, ska försöka att packa hur mycket som helst. Sen på fredag ska vi nog kolla på lägenheterna igen, och gullet ska säga vad han tycker.

Idag skulle min älskade morfar ha fyllt år. Jag saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0