Lunchtime

Japp, nu är jag hemma på lunch. Eller rast rättare sagt, eftersom att jag får lunch på jobbet. Har gått otroligt bra idag, fast det är klart att trött i huvudet blir jag. Var in och hälsade på i "blågrupp" idag, och träffade mina andra små gamlingar. Var så länge sen jag jobbade på den avdelningen, så i morgon ska de faktiskt bli kul att komma tillbaka dit.

Nu börjar jag jobba snart igen. Gick på rast en kvart tidigare idag, eftersom att det var så pass lungt. Så då börjar jag kvart i 2 igen. När klockan slår halv 5, så är den här dagen slut. Och jag förmodar att jag kommer att vara ganska trött då. Förresten så firar jag och gullet 2 och ½ år idag, kanske blir extra många pussar idag. Om jag har tur vill säga. Näe, börjar få slut på ord. Så det är lika bra att sätta stopp nu. Kommer nog fler rader inrullande senare idag, då jag jobbat klart.

Kommentarer
Postat av: jennish KS

grattis fan =D

2008-03-05 @ 21:39:34
URL: http://www.nogg.se/jennishKS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0