Med ett leende på läpparna

Ja, så vaknade jag idag. Vart så glad att gullet låg brevid mig.

Igår kväll så for jag till Mia, surrade lite skit och bara latade oss. Vid halv tolv så for jag ner och hämtade Jocke på bussterminlen och sen tillbaka till Bispgården. Både jag och gullet var så trötta igår, så vi somnade nästan på en gång. Så idag är man utvilad. Ska väl förmodligen fara in till stan idag och packa de sista som går. Eventuellt i helgen ska vi skruva i sär alla förbannade saker vi har.

Dom ringde från jobbet idag, men jag har faktiskt inte tid att jobba förrän nästa vecka. Har jag turen så får jag gå på mamis schema under tiden hon är sjukskriven. Så jag hoppas på det, det är skönt att ha nånting att gå efter och sen kanske ta på sig extra då man själv vill..

Duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0