Morning sunshine

Väcktes i morse av en söt liten tjej. Fast tidpunkten var alldeles för tidig för min smak. Men, det var bara att kliva upp. Och nu har vi precis ätit lunch. Vart det som blev kvar igår efter middagen. Nu ska vi strax skjutsa Joakim till Hammarn. Men jag börjar seriöst bli less på att åka fram och tillbaka, fast det är väl lika bra att göra det ändå. Sen funderar jag på att ta med mina flickor ut och leka lite i snön, men jag få se om mina funderingar har ändrats när vi kommer tillbaka hit.

Förresten så är jag så jävla förbannad över att jag inte har laddaren till kameran. Tyra var så enormt söt just nu. Hon har hittat en urgammalt läppstift som jag har haft, och jag tror att hon har målat överallt förutom på munnen. Haha, sötjäkel.

Skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0