Regn, regn och regn.

Glömde ställa väckarklockan i morse. Så mami kom ner och väckte mig och Jocke vid halv 11. Klev upp, käka frukost och gjorde oss klara. Sen for vi till Hammarn och kikade på lägenheten. Och de blir den som jag tyckte mest om, Jocke tyckte också den såg bäst ut. Killen som var och kollade på våran lägenhet i Östersund igår, ringde idag och sa att han hade pratat med Akelius och han fick ta den om han ville. Från den 1:a April är lägenheten hans och vi ska vara ute därifrån och hunnit städa. Blir lite tajt, eftersom att jag har jobb och grejer. Men de ska väl gå ändå, på nått sätt. Som tur är så ska Jockes mamma städa åt oss. Skönt att slippa tänka på de.

Förbannat tråkigt väder är det ute iallafall. Regn, regn och åter regn. Jocke gick ut på en promenad, men jag kände att jag inte hade någon som helst lust med de. Insåg idag också hur litet Hammarn egentligen är, och ja, jag vet inte alls. Men som tur är sparar vi ju pengar för att bo där. Östersund är jag trots allt less på, men det är iallafall en stad som de finns nånting att göra i. Hammarn är ju förbannat dött.

Aja, nu blir de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0