Satans älg!

Förstår inte hur dum i skallen alla älgar är, egentligen? Efter jag hade slutat 20.30 så hakade jag på mamma in till Sollefteå för att lämna av Syster, Sara och Olivia. Gick ju hur bra som helst, men på vägen tillbaka till Bgården så var de nära att de small. 3 dumma älgar. En av dom stod bara som en idiot mitt i vägen. Tur att det inte var halt, annars hade det inte blivit så bra.

Nu väntar sängen för min del. I morgon är det jobb som gäller. Börjar 07.30, så en liiiiten sovmorgon får jag iallafall. Sen hoppas jag på att gullet masar sig hit i morgon, känner mig i stort behov av lite kärlek.

God natt och söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: Micca

Tack så mkt :) Fast jag är inte nöjd.. vart inte som ja ville^^, haha.
Så nu ska ja knåpa på en ny:P

Jadu, man blir ju hälften till 40 liksom! GAH.

2008-03-29 @ 08:55:03
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0