Skärtorsdag

Tydligen så är det skärtorsdag idag. Ha inte riktigt sån stor koll på allt de här som hör till påsk. Näe, för mig är det inte så viktigt. Har precis kommit från Hammarn, eller Östersund kanske jag ska säga. Har varit och ställt in lite kartonger i lägenheten på Hammarn. Jag och gullet for in till stan igår kväll, och packade som sagt de mesta som var kvar. Rasse kom och hjälpte oss lite grann. Ska jag vara ärlig så är jag inte alls på hugget för att flytta, fast jag vet att jag inte gillar Östersund, och att de förmodligen kommer kännas liiiiite bättre då allt är klart i den nya lyan. Men, jag vet också att jag kommer inte klara av det för länge. Jag vill bo i en stad, så är det bara.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och vila en timme. Snäll som jag är så tog jag på mig natten igen. Fast det är på en annan avdelning, där det inte finns någon dator tyvärr. Men tv finns, och den få jag sitta och glo på i natt. I morgon blir det utgång med mina flickor. Sara, Sandra och Mia. Hoppas att de blir super kul, men det brukar det ju iallafall bli då de är "the gang".

Skriver nog några rader innan jag ska fara iväg på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0