The end of the day

Och ja, jag är trött som en gris! Inte i kroppen, men i skallen. Hungrig är jag också, eftersom att middagen på jobbet inte alls såg god ut, hoppade jag över den. Morotsoppa - nejtack! Funderar på att slänga i mig lite mat snabbt, sen duscha en lång, härlig dusch, sen bara vara. Jag har ingen ork att göra nånting speciellt faktiskt.
I morgon har jag också en lång dag, 7 till halv 5. Igen höjdare direkt, men det är pengar. Fredag är sista dagen för den här veckan på jobbet och i helgen vet jag inte riktigt vad de blir. Det tåls att fundera på.

Sitter och kollar ut genom fönstret nu, och det enda jag kan säga är : - GE MIG SOMMAR!


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, jag är så glad att jag var ledig! :) f'resten, gick det att få ren den där vidbrända potatis kastrullen? haha, glömde bort den igår kom jag på!

2008-03-05 @ 17:15:41
URL: http://www.ziquita.blogg.se
Postat av: jennish KS

åk tbx till stan!! vill träffa er =)

2008-03-05 @ 21:42:24
URL: http://www.nogg.se/jennishKS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0