Trött!

Har precis kommit till Bispgården, efter en mycket lång dag i Östersund. Igår kväll då jag kom hem till gullet, så började vi packa och jävlades i några timmar. Sen vart de lite mys och slapp framför tv:n och sen dejtade vi sängen, och jag sov som en stock i våran fina, sköna säng. I morse vart det ingen sovmorgon direkt. Telefonen ringde strax efter kl 10, och sen kom vi på att vi inte hade någonting att äta till frukost. Så vi pallrade oss iväg till Kvantum och handlade bruunch. Började sen att packa ner, ja i princip allting. Tallrikar, skålar och lite andra grejer står fortfarande kvar i skåpen. Jockes mamma kom förbi vid 12 och då kom vi överrens om att dom skulle ta bokhyllan som vi hade förut och våra soffor. Ner i förådet och bar ut hyllhelvete, in i bilen och iväg till Lungvik, and so on, and so on. Hem och packade mer efter lite Café Latte hos svärmor. Väntade tills Domingo slutade så fick han och Jocke fara och hämta en släpvagn och in med sofforna och iväg ännu en gång till Lungvik.

Killen som eventuellt ska ha våran lägenhet, var och kollade idag. Han var jätteintresserad. Ja, dagen har iallafall varit fullspeckad. Men mycket fick vi iallafall gjort. Sen ringde dom från jobbet mitt upp i allting, så jag har jobb i helgen. 2 nätter i rad, men det är bra pengar.

Jag har ingen aning om vad jag skrivit. För jag är extremt trött, har ont i ryggen och i huvet. Så nu ska jag nog bara slänga i mig någon fika och sen vandra ner till sängen. Usch, ångest..

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att flytta va? Man blir så sjukligt less på allt packande och städande...!

2008-03-14 @ 06:57:36
URL: http://www.ziquita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0