Vill ha

Efter denna dagens händelser, så har jag försökt att få mig på bättre humör. Vilket tog ett tag. Men sen satte jag mig och kollade runt på asos.com, hittade en hel del fina saker. Fast jag vet inte om mina pengar räcker till riktigt. Har ju redan betalat några grejer som jag skickat efter, och det är inte roligt då pengarna liksom bara försvinner.

De här är iallafall vad jag funderar på att kanske ge mig själv. Skorna tyckte jag var skitsnygga, dock lite tråkigt att dom var helsvart, men de går nog ändå. Armbandet var ju bara så knubbigt söt så jag är nog tvungen. Klänningarna skulle nog passa, iallafall mig, perfekt till sommarn. Vill ha, vill ha, vill ha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0