Wake me up

Såklart så vaknar jag tidigare än vad jag tänkt idag. Hade ju tänkt sova ut rejält så att jag orkar vara vaken denna natt med glada människor fulla av alkohol. Fast jag tror att det komma gå bra ändå. Eftersom att jag vaknade tidigare än jag egentligen skulle, så ska jag strax sätta mig och fixa lite i mitt fotoalbum. Fick en jäkla massa kort i går som jag skickade efter förra veckan. Kul, kul!

Lite läskigt, för jag har inget minne av att jag skrev i morse då jag kom hem. Men det är ju bara ett bevis om att jag var verkligen jättetrött. Har lite små ont i ryggen idag, var inte direkt någon skön stol som jag satt på i natt. Men om jag knaprar lite ipren så går det nog över. Hoppas jag!

Mami och Papi är påväg att fara in till Östersund och hämta ett lass med våra grejer. Weehj, jag slipper bära upp och ner, in och ut. Känns riktigt skönt kan jag lova. Dom får jävlas bäst dom vill.  Det är jättesnällt iallafall. Ska nog börja göra någon nytta jag också alldeles strax. Men måste ladda lite till först.

C´YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0