Dagen efter..

Dagen då man vaknar upp efter en fylla är inte så populär om ni frågar mig. Man känner sig totalt värdelös och ja, äcklig. Nej, inge vidare. Kvällen igår var väl ganska okej, men det hade kunnat varit roligare. Fast i och för sig är de inte den sista gången jag kalasar så det ordnar sig nog ändå. Segt var det iallafall att jobba ikväll, eftersom att jag är så snäll så tog jag på mig jobb för att de fattades folk. Tack och lov att det inte var från morgon jag skulle jobba, för det hade jag aldrig pallat. Kvällen var iallafall lugn på jobbet. Vid kvar över 8 kom mamma och avlöste mig eftersom att hon skulle gå natten. Och med sig hade hon Saga, och herregud vad hon vart glad när hon såg mig. Min kärlek.

Rasse har åkt hem nu, men nu har Jockes lillasyrra Jenny kommit hit istället. Hon ska vara här i veckan och praktisera. Trevligt, trevligt. Ska ta och gå och vara lite social nu. Innan sängen kallar. I morgon ska iallafall jag bara CHILLA!

Nattinatti, people.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja stackars lillan.. Vi var till Luthman idag.. Fick bandage och antibiotika.. =S

2008-05-05 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0