Det ger mig rysningar

Verkliiiigen. Sitter på jobbet nu, och såklart så kan jag inte ge fan i att kolla på Discovery. Kikade först på Most Evil, det gick hur bra som helst. Men efter det så börjar Kriminalteknikerna, och jag tycker det är så läskigt på något sätt. Iallafall då jag sitter här på jobbet, all by my self. Dom visar ju faktiskt en del, eller, en hel del sjuka saker som människor är kapabla till att göra. Och ja, det ger mig rysningar. Så läskligt.

Ska strax ta och gå tillbaka till min lilla avdelning, där alla sover och är så söta i natt. Glömde att sätta på kameran när jag stack ut hit till dom andra. Som faktiskt inte är här just nu, så jag är fortfarande helt själv.

Snart en vecka kvar tills jag fyller 20. Attans vad jag börjar bli gammal. Huuua. Nej, ni får sova så sött. Så får jag fortsätta att jobba. Jobba, jobba, jobba. Nje, det är inte alltid så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0