Frukost på säng

Oh ja, det fick jag minnsan idag av gullet. Fast, kanske för att jag sa åt honom att jag ville ha de. Annars hade jag nog fått fixa frukost själv. Natten gick bra, även fast jag skrämmde skiten ur mig själv. Men i morse då jag skulle fara hem och lägga mig, så höll jag på att somna. Jag fick öppna alla fönster i bilen så jag vaknade till, annars hade de kunna gått illa. Nästa gång jag ska jobba natt, måste jag sova innan. Annars funkar de inte.

Nu har jag gjort mig klar, och ska åka ner på ICA en sväng innan jobbet kallar ännu en gång. Har också glömt att skriva att jag fått en ny bil. Så nu är de goodbye till lillgolfen och hello AUDI! Kommer en bild på den sen nåndag. Är himla glad över den, för nu har jag en egen bil som Saga kan åka med mig i. Så slipper jag ha mammas bil jämt. Tusen tack, pappa!

Äsch, klockan går för fort. Lika bra att göra de jag ska innan jag ska fara på Nipis igen. HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0