God natt och sov sött

Kanske lika bra att gå och lägga sig? Eftersom att i morgon väntar en otroligt lång dag på jobbet. Börjar vid 7 och slutar inte förrän 20.30. Fast som tur är så har jag 3,5 timmes rast. Ja, det vart ju iallafall ingen rolig fredagkväll. Har bara suttit som några hösäckar och inte gjort ett förbannade skit. Hade ju varit kul att festa av sig deppigheten, men inte har man tid med att göra något sånt kul. Istället ska man bara ha en massa ansvar och alla bara räknar med en hela tiden. Det är jobbigt med ansvar och att man måste sköta allting. Nej, det var roligare förut om jag säger så.

Nu ska jag ta med mig Saga och gå och lägga mig. Fast jag är inte de minsta trött. Så de blir att tvinga sig att somna. Just nu känns det verkligen hur tungt som helst att veta att man ska upp i morgon. Jag hade hellre hittat på nånting kul. Är det ingen annan än jag som är sugen på lite alkohol, skratt och bus? - Verkar inte så direkt.

Nej, här lever vi som om vi vore gammal istället..

NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0