Lungt på jobbet

Faktiskt så är det ganska lungt här på jobbet nu. Så då passar jag på att sätta mig här och chilla lite.Var inne på Mias blogg och läste lite, och så snodde jag denna lista. Lite tidsfördriv, you know.

Namn: Petra
Födelsedatum: 1988.06.05, alltså snart 20 år!
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd: 1,55
Vänster/högerhänt: Höger
Stjärntecken: Tvillingarna
Kär: Ooh ja
Skor som du bar idag: Mina nya Björn Borg ballerina skor, och foppa tofflor
Dina svagheter: En del, har jag också faktiskt
Rädsla: Ormar och bli lämnad
Målsättning: Jag säger bara "One life, one chance"
Första tanken när du vaknade: Är klockan redan 12?
Sista tanken innan du somnade: Fan, va ljust.
Pepsi eller CocaCola: Cola
Mcdonalds eller Burger King: Mc Donald's
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Vanlij
Svär du: Ja, en hel del
Sjunger du: Det händer, men om det är bra vet jag inte
Duschar du varje dag: Jajjemen
Gillar du skolan: Njae, både och.
Tror du på dig själv: Njaaaaae, ibland
Kommer du överens med din mamma: Faktiskt
Kommer du överens med din pappa: Alltid, eller ja, nästan

Har du under den senaste månaden;
Haft sex: Ja
Drucikt alkohol: Ja
Rökt: Ja
Shoppat: Ja, and I love it!
Bakat: Nixpix
Stulit något: Nejje
Däckat eller varit jättefull: Nej, inte denna månad.
Blivit kallad hora: Inte vad jag vet iallafall.
Blivit nerslagen: Men hallå?

I framtiden;
Namn på barn
: Det säger jag inte, sorry
Hur vill du dö: Skönast vore väl att bara få somna in
Vad vill du bli när du blir gammal: Cool och ja, bäst
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Några.
Antal piercings: 7 i öronen, 1 i ögonbrynet, 1 i överläppen.
Antal taturingar: En på handleden. MEN, ska skaffa fler!
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Men inte vet jag?
Antal saker jag ångrar: Säger det inte, men några saker är de
Vad ska du göra i sommar: NJUTA
Vad ska du göra i vinter: Dränka mina sorger i sprit, hatar snö
När tog du studenten: 2007
Vad har du gjort efter gymnasiet: Jobbat, jobbat, tänkt och so on
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: Bli väl så
Vad händer i helgen: Jobba ska jag göra
Vad vill du göra just nu: Åka utomlands och festa 24-7!
Vill du ha Pojkvän: Jag har faktiskt den korkaste redan
Vad tittar du på först hos killar: Ögoooonen
Vad är sexigast hos en kille: Ryggen och the fucki´n ass
Vilka av dina kompisar kommer hitta kille först: Dom flesta har nog redan en
Vem är den perversaste person du känner: Jag själv?
Hur gammal är din yngsta kusin: Eh, 16?
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar: Just nu att jag fått ny bil av Pappa, you go daddi!
Bästa sommaren i ditt liv: Sommaren 04 var jävligt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0