Nära nu

Egentligen är de inte alls länge kvar till sommarn, och inte heller till min 20års-dag. Yippiejejj. Igår vart de en ganska lång dag om jag ska vara ärlig, men trevligt var de. Fast, de suger att man har körkort vid vissa tillfällen. Himla tråkigt att dricka saft till maten. Men, men. Det hinner man nog ta igen under detta liv.

Sitter nu hemma i lägenheten och lyssnar när Rasse och Jocke håller på att spela. Like always. Verkar inte gå så fruktansvärt bra, men de är ganska lungt ändå. Saga tjejen ligger och sover. De är då man har en lugn stund och kan sätta sig och chilla och nörda vid datan. Eh, börjar tyvärr jobba 15.30, fast det går ju bra bara man har tagit sig innanför dörrarna. I morgon har jag en lång dag framför mig, men sen är jag ledig igen. Och på lördag blir de ju som sagt kalas. Måste bara hinna att handla lite dricka.

Näe, ska nog fortsätta nörda runt lite, sen göra mig klar och fara till Bispgården och hälsa på min Fannyvovve lite innan jobbet kallar. HAVE A NICE DAY, FOLK´S!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0