Ny städat och hungrig

I morse slog jag upp ögonen strax före 10. Skyndade mig ut med Saga och sen mojsade jag ner mig i soffan och kikade på Skilda världar. När man bara går hemma såhär som jag gör nu, så kollar man verkligen på mycke tv. Ett program som jag hatar, det är verkligen de där skiten som man ska ringa in och gissa ord och grejer. Jävla skit program. Dom där jävla fjantarna som står och snackar hela tiden, dom verkar helt lost. Ja, whatever..

Har haft en städdag idag iallafall, och de behövdes verkligen. Nu känner man hur gott de luktar och när man går på golvet så kliver man inte på grus som ligger överallt. Så skönt. Nu har jag bara ett problem, och det är att jag är hungrig. Eftersom att jag själv inte är någon direkt mästerkock, så väntar jag tills gullet kommer hem så att han får göra de jobbet. Under tiden, så kanske jag ska slöa framför dumburken, eller varför inte ta en dusch?

Kommentarer
Postat av: Erikaa

Tja! Haha vi har typ en NZ version av skilda varldar. Har tittat hogst 5 min pa det men verkar vara ungefar samma sak. :)
Kram kram

2008-05-15 @ 08:56:14
URL: http://www.erika-nz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0