Zombie

Jag antar att jag såg ut som en Zombie då jag dök upp på jobbet i morse. Har nog aldrig varit så förbannat snabb att fixa till mig som i morse. Försov mig nämligen och ja, det är väl inte hela världen egentligen. Men man får lite dåligt samvete för att man vet hur mycket det är att göra från morgon. Men kom dit strax före 8, och skulle ju ha börjat halv 8 så, så farligt var det ju inte. Allt rullade på bra som vanligt, och nu är jag hemma hos Mamma och ska rota igenom kylskåpet och skafferiet och kolla om jag hittar nånting att trycka i mig till lunch. Fast egentligen vill jag bara hem och lägga mig i sängen igen. Usch, så trött jag är.

Näe, tiden går och plikten kallar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0