Damn, what a feeling

Sådärja, nu är de bara sova som gäller. Tog mig en lång härlig dusch, och känner mig nu på lite bättre humör. Dock är ju ingenting som jag vill att de ska vara, men under mina 20 år, så undrar jag hur många ögonblick som varit de? Är mätt som en gris också, av all jävla smörgåstårta och prinsesstårta som har slinkit ner. Mamma och pappa kom hem idag, så nu ikväll har de varit fullt hus här med massa människor och surr. Det är grymt störigt att jag har söndag i skallen och att jag tror att de är måndag i morgon. Jag blir galen!!

I helgen har jag ingenting inplanerat, ska väl mest bara sitta och uggla. Men jag tror att jag ska våldsgästa min kära Marie och bara umgås med henne och Anna. Surra av sig lite och kära ner sig i Anna behöver man ibland. Eller vad tror du Marie? I eftermiddag då jag hämtade Saga, så var Anna vaken hela tiden. Ofta brukar hon sova hela tiden då jag är och hälsar på. Hon är ju så himla söt, det går bara inte att slita ögonen ifrån henne. Alla hennes coola miner och ja, Anna är sötast. Jag tror att jag snart ska gå och vara lite social med folket som är kvar, sen är de väl bara att lägga sig så att jag inte försover mig i morgon. Jobbar 07.30-12.30. Idag har jag insett att jag måste hitta ett annat jobb. Jag trivs inte de minsta lilla, tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är sååååå välkommen så =D

2008-11-28 @ 14:06:39
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0