Dubbelt upp

Dra åt helvete, vad jag gjorde illa mig nu. Saga höll på och leta nånting under soffan som hon inte kunde nå själv. Jag skulle såklart vara snäll och hjälpa henne att få fram benet, som låg där under. Putta bort henne lite fint och så var hon alldeles för snabb för mig och, ja jag vet inte vad som hände. Men hon slog, hårt som fan, sitt huvve under min haka. Det gjorde så förbannat ont, och nu kommer jag verkligen få en dubbelhaka. Saga verkade inte märka nånting, men på mig gjorde de ont, ont, oooont. Ja, jag valde alltså att sitta hemma hos mig och Jocke, ensam och ruttna, istället för att vara i Bgården. Så, jag antar att de är lika bra att börja göra "jul". Haha, taaaaaaaaant!

Om ni inte har fattat de än, så har vi äntligen fått internet!

Kommentarer
Postat av: Mijah

Haha :) tant Petra ska göra iordning inför julen.. haha, x) saknar dej så in i helvete ! O.o<3

2008-11-28 @ 18:21:59
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0