Post it-lappar

Efter ca 8 post it-lappar, fullkladdade, så slutatde jag 12.30 idag. Och gissa vem som försvov sig idag igen? Jo, jag. Min mobil lever sitt egna liv och fungerar då den vill. Borde ju egentligen fundera på att skaffa en ny, men de känns så onödigt. Det funkar ju superbra att skicka och ta emot sms, men annars så lever den som sagt sitt eget liv. Skulle ha börjat halv 8, men vaknade 5 över halv då dom ringer från jobbet. Jippie, skitkul. Var där strax före 8, och jag har varit som en levande zombie med världens sämsta humör hela dan. När "dom" undrade om jag kunde förlänga min dag, så ville jag bara skrika. Antagligen så tycker de flesta jag är dum i huvet nu, eftersom att jag vägrade. Jag hade ingen ork och absolut ingen lust. Sen en annan sak, angående jobbet, så vart jag frågad en annan sak idag. Jag ska tänka över de i helgen. Jag vet att jag borde, att de skulle bli lite lättare än så som jag har nu, men jag vet inte om jag skulle klara av de med denna jävla ångest. Skitsamma, nu är dagen gjord och nu är jag ledig i helgen.

Sitter fortfarande hemma hos mamma och pappa, och har seriöst ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Eller vart jag ska vara. Antingen sitta här ensam eller åka hem till mitt och vara ensam där i stället. Verkligen roliga alternativ. Syster - Ibland kan du vara ganska söt, och jag få se om jag åker och hälsar på dig. Jag känner mig just nu, så jävla slö. En puss kan du få ändå. PUSS.

Ja, that´s all for now.

Kommentarer
Postat av: Mijah

jag saknar dej Petra. :'(<3

2008-11-28 @ 18:20:05
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0